Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties


Al sinds het prille begin wordt Choc-o-lait gekenmerkt door een dynamische en innovatieve aanpak, een honger naar vernieuwende smaakvolle trends. Het begon in 2004 met een blokje echte Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een tas hete melk, een concept dat een instant succes bleek, zo succesvol zelfs dat Choc-o-lait ondertussen in meer dan 40 landen wordt verkocht.
Hun ambitie dreef Choc-o-lait ertoe het aanbod uit te breiden met nog meer nieuwe smaaksensaties die verder gaan dan het originele warme chocolademelk verhaal, zonder de essentiële kenmerken van Belgische kwaliteit en vakmanschap uit het oog te verliezen.

Choc-o-lait bleek als naam te beperkend voor de groei die de onderneming doormaakt, een nieuw moedermerk kondigde zich dan ook aan en dat wordt MoMe.
Dankzij MoMe, dat voor More Memories staat, krijgt het verhaal ook een vervolg buiten het typische warme chocolademelk seizoen, het hele jaar door.  MoMe creëert zo nog meer authentieke en gezellige momenten met een nog groter aanbod aan originele producten.
De oorspronkelijke smaakmakers blijven een vaste waarde maar zij krijgen het lekkere gezelschap van de MoMe Mallows,  MoMe Lolly, MoMe Cordials, MoMe S’mores,
MoMe Choc-up en de MoMe Spoon+.

De dynamische passie van MoMe zie je ook weerspiegeld in het nieuwe logo, dat in vier verschillende energieke versies komt.


Nieuwe concepten

De nieuwkomers in het MoMe verhaal zijn stuk voor stuk smaakbelevenissen met een hartverwarmend en gezellig karakter die mensen bij elkaar brengen, de ideale sfeermakers om nog meer ‘memories’ samen te creëren.

De MoMe Mallows zijn 100% artisanaal gemaakte marshmallows met een zachte smaak, die smelten op je tong. Ze komen in 7 variëteiten: vanille, framboos, passievrucht, kokosnoot, gezouten karamel, vanille gehuld in chocolade, gezouten karamel gehuld in chocolade.
De MoMe Lolly bestaat uit een stuk pure authentieke Belgische chocolade met heerlijke toppings: hartjes, chocolade dragees of discobolletjes en komt in drie smaken: melk, fondant en vanille.
Met de MoMe S’mores brengt MoMe een Belgische versie van de in de VS en Canada immens populaire S’mores op de markt met een volledige do-it-yourself kit: marshmallows, Belgische chocolade en amandelkoekjes én zelfs de stokjes waarmee je de marshmallows roostert boven een (kamp)vuur.

De MoMe Cordials zijn een concentraat van vers fruit en/of botanicals die als basis dienen om homemade limonades, cocktails, mocktails of zelfs warme dranken te maken. Het gamma bestaat uit vier fruitsoorten en twee thee cordials: citroen, spicy gember, tropical, aardbei – munt, groene thee & jasmin en Earl Grey & hibiscus.

De MoMe Choc-up is een lolly bestaande uit een heerlijke vulling gehuld in Belgische chocolade verkrijgbaar in de smaken hazelnoot, karamel en sinaas. Deze kunnen zowel als lolly opgegeten worden maar kunnen ook dienen voor het aromatiseren van koffie, melk of thee.

De MoMe Spoon+ is een blokje Belgische chocolade op een stokje die je net zoals MoMe
Choc-o-lait laat smelten in een tas hete melk. Maar, zoals de naam laat vermoeden, heeft de MoMe Spoon+ een extra topping: amaretto, rum, marshmallow of hartjes.

image_pdfimage_print

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Read More »
  • La Palma : l’île la plus verdoyante des Canaries, visitée par 45% de Belges en plus

    4:17 pm

    Le tourisme durable dans des endroits verts rencontre un succès croissant auprès des Belges. C’est également le cas à La Palma, aux Canaries. Bien que des destinations comme Tenerife et Gran Canaria soient plus connues du grand public, La Palma a enregistré la plus forte augmentation de voyageurs belges en 2019. Une telle progression s’explique par ses atouts, à savoir des paysages impressionnants, plusieurs climats, un ciel étoilé magnifique et sans pareil ainsi que les plus beaux sentiers de randonnée. Il s’agit d’une destination aux multiples facettes, où l’authenticité n’a pas encore cédé le pas au tourisme de masse. Des qualités en parfaite adéquation avec le désir croissant de tranquillité et d’espace, en harmonie avec la Read More »

  • P&O Ferries releases first images of €260M new super-ferries designed to revolutionise transport between Britain and Europe

    3:22 pm

    P&O FERRIES today releases the first official images of the €260 million new generation of super-ferries which will transform the experience of travelling between Britain and the Continent. The largest ships ever to sail between Dover and Calais, the first of the 230-metre super-ferries will be operational by 2023.

    David Stretch, Managing Director – Short Routes at P&O Ferries, said: “These remarkable images provide a glimpse of the transformation which our customers will experience when they travel between Britain and Europe on the most sustainable, most reliable and most customer friendly ships ever to sail on the route. This major investment will be a vital part of Europe’s transport infrastructure into the 2040s and symbolises our commitment to making trade flow Read More »

  • airBaltic New Record – 5 Million Passengers in 2019

    3:19 pm

    Riga. Latvian airline airBaltic in 2019has carried 5 049 317 passengers or 22% more than the year before to its network. It is the highest number of passengers carried in airline’s history.

     Martin Gauss, Chief Executive Officer of airBaltic: “We are reaching new heights and offering better connections to people travelling to and from the Baltics. In 2019, we continued our sustainable growth path and showed strong results that will help us to pave our future path, strengthening our role as the largest carrier in the region.”

    “Last year we launched nine new routes, and, by adding more Airbus A220-300 to our fleet, increased the comfort and reliability of our flights. Already now majority of our passengers fly Read More »

    • Hébergé par PlanetHoster