1

Eurostar lanceert nieuw loyaltyprogramma: Club Eurostar

  • Club Eurostar is toegankelijk voor alle reizigers
  • Leden worden beloond worden voor het aantal reizen en volgens hun uitgaven
  • Meer mogelijkheden om punten te gebruiken, incl. upgrades

Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Verenigd Koninkrijk met het Europees vasteland verbindt, kondigt de lancering van zijn nieuwe loyaltyprogramma aan: Club Eurostar. Het nieuwe programma is beschikbaar voor alle vrijetijds- en zakenreizigers en biedt meer flexibiliteit en extra voordelen. Reizigers uit de hele wereld kunnen kosteloos inschrijven voor het programma.

Er zijn drie niveaus in Club Eurostar, waardoor nu alle reizigers voordelen halen uit hun reizen, de niveaus zijn niet verbonden aan een bepaalde reisklasse. Bovendien is het nu voor het eerst mogelijk om punten te gebruiken voor upgrades of reiskortingen. Punten voor gratis tickets is nog altijd mogelijk, er zijn geen uitzonderingsdata of bijkomende kosten.

Dorothee Mariotte, Senior Customer Insight and Retention Manager bij Eurostar:

“Met veel genoegen lanceren we ons nieuwe loyaltyprogramma, dat zowel vrijetijds- als zakenreizigers een meer gestroomlijnd aanbod biedt. Zo wordt het voor hen eenvoudiger om tickets te reserveren en in enkele klikken voordelen en cadeaus te regelen.

 

Op basis van de feedback van onze reizigers hebben we Club Eurostar toegankelijk gemaakt voor alle reizigers, ongeacht hoeveel ze spenderen of hoe vaak ze met Eurostar reizen. Wij kunnen niet wachten tot onze reizigers zich inschrijven zodat ze van de grote waaier aan voordelen kunnen genieten.”

 

Eenvoudig te gebruiken

Met gloednieuwe selfservice-opties van de nieuwe app, die binnenkort gelanceerd wordt, kunnen reizigers snel en gemakkelijk zelf hun punten beheren, de kortingen en voordelen bekijken waar ze recht op hebben en, als dit in hun pakket zit, toegang krijgen tot de Business Premier lounges zonder dat daarvoor een fysieke kaart nodig is.

 

Wanneer reizigers tickets boeken, krijgen ze onmiddellijk 1 punt per £ 1 die ze besteden aan een reis*. De punten kunnen worden besteed aan Eurostar-reizen, upgrades en, vanaf 2018, ticketkortingen. Avantage en Carte Blanche-leden kunnen hun punten ook besteden in de Club Eurostar shop aan een selectie producten, waaronder elektronica, mode- en reisaccessoires, horloges en parfum.

 

Clubniveaus en voordelen

Classique

  • Alle nieuwe leden van Club Eurostar worden Classique-leden
  • Punten kunnen worden besteed aan tickets en upgrades
  • Speciale aanbiedingen en kortingen van Eurostar en partners
  • Punten kunnen worden gedeeld met familie en vrienden

 

Avantage (extra voordelen naast bovenstaande)

  • Voorwaarde: 400 punten verzameld hebben met Eurostar-reizen of 5 retourreizen in een lidmaatschapsjaar
  • Punten kunnen worden besteed aan reizen met Railteam partners**
  • Punten kunnen worden besteed aan cadeaus in de nieuwe digitale Club Eurostar shop

 

Carte Blanche (extra voordelen naast bovenstaande)

  • Voorwaarde: 1800 punten met Eurostar-reizen verzameld hebben of 24 retourreizen in een lidmaatschapsjaar
  • Express check-in tot 10 minuten voor het vertrek
  • Toegang tot Eurostar Business Premier lounges en gebruik van de voorbehouden Business Premier ticketbalie
  • Toegang tot de Railteam lounges
  • Taxiboekingsservice
  • Persoonlijke ondersteuning

 

Voor meer informatie over Club Eurostar of om Eurostar-tickets te boeken, surf naar eurostar.com of bel het Eurostar contact center op 02 400 67 31.